Projekt „Toruń Travel”, przeprowadzony przez Lokalną Organizację Turystyczną Toruń, został uznany za jedną z najwybitniejszych inicjatyw promujących polską turystykę. Ta kampania promocyjna znalazła swoje miejsce na czele listy najlepszych projektów służących promocji rodzimych atrakcji turystycznych.
Za ten innowacyjny projekt Lokalna Organizacja Turystyczna w Toruniu otrzymała prestiżowe wyróżnienie podczas uroczystego otwarcia Targów Tour-Salon. Organizatorzy konkursu Róża Regionów docenili starania toruńskiej organizacji, przyznając jej nagrodę za najbardziej skuteczną promocję polskich produktów turystycznych. Jak zaznacza Ryszard Kruk, prezes zarządu LOT Toruń, to wyróżnienie jest wynikiem współpracy wielu podmiotów zgromadzonych pod egidą Lokalnej Organizacji Turystycznej.
W ramach kampanii „Toruń Travel”, Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń w tym roku prezentowała różne aspekty miasta, m.in. poprzez serię filmów. W tym projekcie udział wzięło wiele instytucji i firm, takich jak: Muzeum Okręgowe w Toruniu, Muzeum Twierdzy Toruń, Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu czy Hotel Karczma Spichrz.
Nagrodę na rzecz LOT Toruń odebrał jej prezes zarządu, Ryszard Kruk. Wręczyła ją Jagoda Walczak, dyrektor Wiadomości Turystycznych oraz miesięcznika branży spotkań MICE Poland.